Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

*

GAY CHAT SAYFASI(Tamamen Ücretsizdir...)

Java uygulaması kurulu değil.Java yuklemek icin chat applet

Gay Chat Powered By Turk Gay Club
Gay Kedi :
Bulgaristan göcmeni, istanbulda kendi halinde ailesiyle yasayan bir gayim... ailem, isim, kitap, siir, müzik, şarap, dünya mutfaklari, sinema (tabi ki özellikle duygusal komediler), baliklarim ve köpegim, iste bu benim... bir erkek kardesim var bir kac sene önce evlendi. Gay olduğunu genelde herkes önce annesine söyler ama ben lise sondayken ilk babama anlattim, cok dokunaklı bir hikayesi var birgün anlatirim..(anlattim bile, "biraz kişisel" başlığında bulabilirsiniz) dünya tatlisi ikinci üniversitesini okuyan, altin kalpli bir sevgilim var....gayler tavsan gibi sex yapmakla, sex bagimlisi olmakla hatta deli gibi Msn'de, sağda solda doyumsuzca partner aramakla suclansa da ki bu tanıma kısmen katiliyorum, gayligini dejenere olmadan yasayan milyonlarca insanda var dünyada ve Türkiyede....ilk Lise aşkım bes sene sürdü, ikinci askim bir baska cocukla bir dört sene daha vee bu sefer cok umutluyum son askim olucak bir tanemle dört yıl oldu bile...
Blog Sayfasından...
Blog :http://www.gaykedi.blogspot.com

(0) Yorum

Yorum Gönder